54 Bye bye part two and hello part three

25 april 2018 - Jimbaran, Indonesië

En hiermee is een einde gekomen aan het tweede deel van onze reis. Het was een enorm rijke ervaring allemaal. Einde van deel 2 betekent ook een nieuw begin want nu gaat deel 3 beginnen.

We zijn weer terug op Bali en erg nieuwsgierig hoever de studenten met de projecten zijn gevorderd. Veel belangrijker is dat onze kinderen komen en dat we samen met hen vakantie gaan vieren op het mooie eiland.

De blog gaat veranderen; in plaats van elke dag een verhaal en een foto gaan we vanaf vandaag werken met een fotofolio. Dat is elke dag een foto met een toelichtend verhaal of commentaar. Het fotofolio wordt geplaatst onder het tabblad Foto's bij mapje 3: Bali Reprise. Reacties daarop zijn weer zeer welkom (we genieten ervan!) en kunnen gewoon bij de foto's geplaatst worden.

1. Piet:
    25 april 2018
    Fijne tijd met de kinderen Mariette en Kees, ik heb tot hier genoten van jullie reisverslagen en was best een beetje jaloers. Geniet van de tijd met jullie kinderen op Bali.
  2. Kees van Someren:
    26 april 2018
    We voelen ons ook zeer bevoorrecht.
  3. Lida:
    26 april 2018
    Ook ik geniet van alle mooie verhalen .. elke dag een bijzonder moment van de dag !! En jullie reis is nog lang niet afgelopen !! Geniet de komende tijd samen met de kinderen van het mooie Bali 😍
  4. Kees van Someren:
    27 april 2018
    Dat zijn we zeker van plan. We gaan ze straks ophalen van het vliegveld en dan begint ons laatste deel.