59. Fotofolio 17 t/m 20

9 mei 2018 - Nusa Lembongan, Indonesië

Foto 17: Candidasa
Als we lekker lui op het strand liggen komt er ongevraagd een oud mannetje bij ons in de schaduw zitten. Hij pakt zijn aftandse koffertje rustig uit en dit blijkt een soort gamelan te zijn en hij speelt drie akkoorden en herhaalt dit eindeloos. We raken niet in trance van die eentonigheid maar we ergeren ons een beetje. Een briefje van 5.000 roepia’s doet wonderen, hij vertrekt. Misschien was dat zijn bedoeling? Het was een zielige vertoning.

Foto 18: Dolfijnen spotten
In Lovina moet je vroeg opstaan om dolfijnen te spotten. We hebben  de man van Sari gevraagd om mee te mogen op zijn boot. Kapitein Erik kent de plekjes en laat ons  heel veel dolfijnen zien.  Eerst zien we een prachtige sunrise en dan al die dolfijnen, fantastisch!

Foto 19: Koudwaterbronnen
Met de scooters rijden we naar Singaraja om de jongens wat mooie plekjes te laten zien waar we de eerste maand geweest zijn, nog een keertje memory lane... We stoppen bij de oude haven van Singaraja die nog door Nederlanders is aangelegd, de protestante kerk in Bunkulan waar we de avondmaalsset hebben gebracht en we rijden naar de STIKES Buleleng universiteit. Daarna naar de koudwaterbronnen; het is er druk en we zijn de enige blanken en trekken veel bekijks. Dat vinden wij niet vreemd maar heel bijzonder…

Foto 20: Bananenboot
Het laatste deel van onze vakantie (snik) brengen we door in een resort in Nusa Lembogan. Daar vermaken we ons uitstekend met zwemmen, snorkelen (!), spelletjes doen, watervolleybal, fietsen, winkeltjes kijken, enzovoorts. Op deze foto nemen KTF&A net plaats voor een tochtje op de bananenboot. We vieren dus volop vakantie.
Dit is de laatste foto die we publiceren. Binnenkort volgt er nog een slotbijdrage en daarmee sluiten we onze reisverhalen en fotofolio af.

1. Gert en Willy:
    10 mei 2018
    Dat is weer genieten van jullie verhaal. Wat fantastisch om dit ook zo met elkaar te beleven. Heel veel plezier met het laatste stukje van jullie fantastische reis en sterkte om al dit moois achter jullie te laten.
  2. Charles en Carla:
    10 mei 2018
    Wat is het fantastisch om jullie verhalen te lezen en de foto's te bewonderen!.
    iedere dag weer een nieuwe activiteit en wat heerlijk met de hele familie met elkaar.
    ( Wat mooi de dolfijnen!! een leuke foto van de family in de bus!!)
    Geniet van de laatste dagen met elkaar. En natuurlijk vinden we het fijn jullie straks weer in Nederland te zien. Lieve groet Carla en Charles
  3. F&G:
    10 mei 2018
    Wat een gave plaatjes en wat een mooie herinneringen hebben jullie gemaakt.
    Tot snel in Apeldoorn.