2. A warm welcome

3 maart 2018 - Sanur, Indonesië

Als we op vrijdag 2 maart vertrekken is het -2 graden en waait er een koude gure wind. Op de Amsterdamse grachten wordt geschaatst en wij geven onze winterjassen af aan Fedde en Amber op Schiphol. Aan boord worden we persoonlijk welkom geheten door de purser, zij heeft onze namen doorgekregen via Facebook van onze schoonzus Lizzie, collega bij de KLM. we zijn aangenaam verrast. Datzelfde gebeurt als we na Singapore de vlucht vervolgen en dan komt de senior purser ons een drankje aanbieden en maakt hij een praatje, hij wil graag weten wat we gaan doen. Heel attent allemaal. Op Denpassar staat Dodik met vrouw en zoon ons al op te wachten. In zijn hand heeft hij een bordje: 'Welcome to Bali pak Kees en Mariette'. Het is een warm weerzien. In ons guesthouse checkt M nog even Facebook en ziet ze dat Dodik al de foto's van het vliegveld geplaatst heeft. We voelen ons welkom en het is om 11 uur 's avonds nog 29 graden.

1. Gert:
    4 maart 2018
    Veilig aangekomen na een goede vlucht, dus. Mooi!
    Geniet!
  2. Elleke en Chris:
    4 maart 2018
    Fijn te horen dat jullie een goede reis hebben gehad en veilig zijn aangekomen in singapore! Ziet er nu al goed uit en die temperatuur :) heerlijk!!
  3. Lida:
    5 maart 2018
    Wat prachtig om zo warm en welkom begroet te worden ! Ik merk al dat ons koude landje heel ver weg klinkt .. alhoewel .. het is opeens lente !!
    Wij dromen voorlopig van 29*C in de avond , ha !