1. Welkom op ons reisblog!

1 maart 2018 - Apeldoorn, Nederland

Welkom op ons reisblog! We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Ons plan is om elke dag een foto te plaatsen met een klein verhaaltje erbij. Dat worden dus zo'n 70 foto's en verhaaltjes!  Mooi voornemen en we zullen zien of het gaat lukken.

Foto 1 is een collage van wat we de afgelopen dagen mochten ontvangen: allerlei  lieve kaartjes, wensen, reisboeddha, beschermengeltjes en de tekst van het lied dat het koor ons toezong afgelopen week.

Wist je dat er in de reisboeddha een symbolische rijstkorrel zit ingesloten? Dit bijzondere beeldje werd meegegeven als iemand op reis ging. Mocht je tijdens de reis zonder voedsel komen te zitten dan plant je de rijstkorrel in de grond en het rijstplantje zorgt voor eten.

1. Reislogger:
    26 februari 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Mirjam van der Sman:
    1 maart 2018
    Wat leuk om via deze blog een stuk met jullie mee te kunnen reizen! Hele mooie tijd toegewenst met een goede start morgen...
  3. Ankie:
    2 maart 2018
    Het avontuur is begonnen...
    Een mooie tijd toegewenst!

Groeten van Ankie.
  4. Janny Bos:
    2 maart 2018
    Een hele goede reis gewenst en wacht met spanning op de eerste avonturen!
  5. Lida:
    3 maart 2018
    lieve broer en schone zus ,eindelijk is het dan zover ..! Met zoveel mooie en lieve wensen in jullie koffer daar sluit ik me graag bij aan .
    Geniet ervan !
  6. Kees van Someren:
    30 maart 2018
    Dank voor de mooie wensen!