56. Fotofolio 5 t/m 8

1 mei 2018 - Ubud, Indonesië

Foto 5: Moe Rizky
In Jimbaran lopen we naar het strand, dat is een wandeling van ongeveer 10 minuutjes. We zien de zee en de flinke golven en heel veel surfers, het is een mooi gezicht. Er zijn veel warungs, dat zijn kleine winkeltjes waar je ook kunt eten en drinken. We komen terecht bij Rizky Sunset Bar. Daar kun je lekker eten voor een habbekrats. Op de foto zie je hoe pa en ma Rizky in de keuken aan de slag zijn. Het zijn schatten van mensen en die willen we graag steunen. We peuzelen het op en kijken uit op het mooie strand.

Foto 6: Ontvangsthal Denpasar
Dan is het eindelijk zover, onze kinderen arriveren vanavond. In de ontvangsthal is het een drukte van jewelste en staan er heel veel chauffeurs en touroperators klaar om hun gasten op te vangen. we staan er tussen in. Het vliegtuig is keurig op tijd geland en na een uurtje komen ze aan! Het is een vreugde om elkaar na 8 weken weer te zien. Hier is op dit moment geen beeldmateriaal van beschikbaar. Wie weet later. We rijden naar Sanur en drinken een biertje op het samenzijn en op de Koning. Hoera.

Foto 7: Strand Sanur
De familie is weer herenigd en we zijn in Sanur. We wandelen door het stadje en langs het strand. Samen verwonderen we ons over de mooie Balinese cultuur. Tijdens een heerlijke lunch wordt er uitgebreid bijgepraat en de laatste updates uit Nederland komen voorbij. Ook de verschillen tussen Bali en Nederland komen aan bod.  Met enige weemoed vertrekken we morgen naar Ubud. We komen over ruim een week wel weer terug in Sanur en dan overnachten we op hetzelfde adres.

Foto 8: Vissen met helm
Vanaf het strand zien we allemaal vissers in het water staan. Ze dragen allemaal een hoofddeksel, dat begrijpen we wel. maar waarom hebben sommigen een grote helm op het hoofd? We weten het niet.